Jarmark Świąteczny to okazja do promocji regionalnych wyrobów, przedmiotów użytkowych i artystycznych o charakterze bożonarodzeniowym oraz stworzenie przestrzeni dla wytwórców, rękodzielników i artystów. Dlatego zapraszamy wystawców, rękodzielników, rzemieślników, którzy za pomocą swoich wyrobów zaczarują świątecznie niejedno domostwo! - zachęcają organizatorzy.
Zgłoszenia wystawców będą przyjmowane do 8 grudnia.
Opłaty za daną lokalizację (stoisko wybrane przez Organizatora).
Wystawca jest zobowiązany uiścić opłatę organizacyjną za powierzchnię handlową:
a) własny namiot:
- powierzchnia 2x2 m - 300,00 zł brutto/weekend,
- powierzchnia 2x3 m – 500,00 zł brutto/weekend,
- powierzchnia 2x4 m – 600,00 zł brutto/weekend.
- powierzchnia 3x3 m – 650,00 zł brutto/weekend
- w przypadku powierzchni innej niż podana obowiązuje opłata 50 zł za 1 metr kwadratowy za 1 dzień
b) namiot zapewniony przez organizatora (liczba namiotów ograniczona):
- powierzchnia 2x2 m – 400,00 zł brutto/weekend,
- powierzchnia 2x3 m – 600,00 zł brutto/weekend,
- powierzchnia 3x3 m – 700,00 zł brutto/weekend
Regulamin oraz karta zgłoszenia dostępne na stronie https://zdk.zamosc.pl/news/2328/jarmark-swiateczny.html Wypełnione zgłoszenia należy kierować na adres: [email protected]. Organizatorzy proszą o przesyłanie wypełnionych kart zgłoszenia mejlowo. Na każdego mejla odpowiedzą, informując o dotarciu wiadomości. Proszą też o niewykonywanie połączeń telefonicznych związanych z przydzielonym miejscem – takich informacji nie będą w stanie udzielić przed zamknięciem rekrutacji.
Napisz komentarz
Komentarze