Zastrzeżenia urzędników wzbudziła kampania "Meble i dodatki bez VAT" z czerwca 2017 r., prowadzona przez znanego biłgorajskiego producenta mebli przez 11 dni w wybranych sklepach w całym kraju na billboardach, plakatach i poprzez ulotki. Firma informowała o promocji w taki sposób, że klienci mogli odnieść wrażenie, że ofertą objęte są wszystkie meble i dodatki w wybranych sklepach. Tymczasem zgodnie z regulaminem, do którego reklamy odsyłały małym druczkiem, promocją objęte były tylko niektóre towary.
Biłgoraj: BRW musi zapłacić
Ponad 260 tys. zł kary ma zapłacić firma Black Red White za nieuczciwą reklamę, która wprowadzała klientów w błąd. Tak zdecydował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- 30.01.2019 07:06 (aktualizacja 21.09.2023 22:00)
Napisz komentarz
Komentarze